'

du är den finaste som finns

tjena =) åkte t farmor och farfar innan, så härligt med stekande solsken och snart solnedgång. 24 grader i vattnet, på botten. :) 25 grader och farfar bada, en grad till ;d farfar och joakim hämtade mig innan vid 1, så skönt här! vi skulle bada innan, men det simmade i en snok i vattnet, läskigt. :) imon kommer kanske natta med, hoho älskling! tillslut badade vi iaf, jag joakim, och farfars kompis erik på 82 bast :-D jag fjällar på ryggen som fan. haha har bara chillat idag, tagit massa kort nyss på när joakim badade, och nu sitter jag på altanen och ska äta korv, och kolla på solnedgången (a) sen blir det ut på sjön en runda och fiska :)hoppas nattaälsklingen kommer imon, saknar dig! ni får ha det bra pussAr <3

Kommentarer
nattaa säger:

nattaaa kommer älskling,saknar dig määäst :( <3

2010-06-29 | 00:20:31
Bloggadress: http://nattwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback