'

falkenberg- skrea :)

hejsan, har inte uppdaterat på...70000000 år =) inte lätt utan internet.
söndag 11 juli; vaknade och gick direkt till natta, åkte till solgården & badade, as skönt fan =) sen ringde paul & frågade om vi skulle med och hoppa från en bro :) vi åkte moped dit, sen drog alla till eriksbo och badade. fast jag åkte hem & matte, tack för dagen alla (: när jag kom hem packade jag & sen åkte vi. :p
måndag: packade in allt i husvagnen & drog mot falkenberg vid 11 :) vi va på skrea i en vecka. det va rätt skönt faktiskt :) när vi kom ner va det 33 grander ute, så varmt, så det va ju bara att gå ner & bada. (:
tisdag: gjorde typ ingenting, chillade i regnet
onsdag: vaknade av värmechock typ, haha :d efter frukosten blev det raka vägen ner till H A V E T :d vi va där i 5 timmar, så jäkla götttti :) sen lite senare gick vi till peter & hans familj, vi fiskade krabor & sånt, mysigt (a)
torsdag: vaknade redan vid 8 & kunde såklart inte somna om. gjorde oss i ordning & stack in t staden. =) sen har jag bara chilllat, tagit massa kort (: ringde & pratade med eve en stund också, :* eve- så du spendera din tid på lekparken ;) han- jag är på stranden ;s hahahhahahhahaha! sen träffade jag två tyfffingar, :) bäst dag!
fredag: har inte gjort så mycke idag, varit i stan, men det finns typ ingenting roligt där. sen gick jag ut,gick över hela campingen, på alla gator fan :)
lördag: sista dagen och vi skulle egentligen gå ner på stranden, :) men det blev inte så lyckat.. vaknade vid 7 av att det åskade. dety lät seriöst som det va krig eller något :o as läskigt. så hela förtältet stod i vatten, fin sjöutsikt iaf :) sen åkte vi till glommmmen, :)
söndag: varit borta i en vecka nu, & saknar älsklingen där hemma för mycke! :( b(L)s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback