'

finnnnns alltid om det är något!

hejhej, =) igår vaknade vi vid tre, efter det cpiga natten. :) fy va läskigt säger jag bara! gjorde oss i ordning & cyklaade o kollade på huset. sen träffade vi sigge & henke & snackade lite med dom, :) efter det stack vi hem & kollade på internet vad det stod om det, men det stämde typ inte ;s sen gick vi en runda med lilllan, det bara regna hela tiden :( cyklade upp till konsum & köte tuggumiiiiii (a) melike. ;d sen kom sigge, victor, & kalle pettersson, elliot & patrik, vi körde vattenpoker :) natta va inte där för tilllllfället. victor- man ska ju shotta. sen började han skratta med vatten i munnen, så han duschade hela köket, haha x) sen ringde paul till victor & sa att han skulle komma, men helt plötsligt stack alla & jag gick hem t natta, sen cyklade jag hem igen & mötte paul, han va hur blöt som helst. han kom inte hem på något sett, så vi gick in & kollade på tv, golf tror jag de va, hahahh roligt (y) :) sen ringde fia & sa att han kunde sova hos henne, så han lånade bettan och cyklade :) sen gick jag till natta igen, vi kollade på tv & jag fick skrattanfall som vanligt, (: & elliot fick damp & gick ut & skulle sova, hahhaha :d sen somnade vi vid 4 :) & vaknade vid 12, sen gjorde natta frukost till mig, amerikanska pannkakor :) nu ligger hon & sover, gosigt! :) ni få ha det bra! pussar (K)

jag saknar blå kosssssa.. :/ <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback