'

skaka rompan för sean banan! :D

hejsan ;d har inte skrivit på några dagar nu.
tisdags åkte jag&natta till evelina, och sen följde eve med hem till bor, ;)
onsdag:
vaknade vifd 10 och åt sen stack vi till solgården och där va massa folk. :) sen drog vi in och sen ut igen. satt på fjortisbänkarna och sen kom johan, paul, jakke,victor, karl, sigge, spade & sebbe.
torsdag:
vaknade vid 13 typ och åt. ;d fixade & stack till solgården, där va johan, jakke, ludde, victor, henke, & karl. vi fiskade på flåtten, fast eve badade inte änns.. ;o sen när vi hade fiskat åkte alla & åt på pizzerian. sen chillade vi (a) vi hade sparat fiskar till paul, som vi skulle grilla (y) men dom dog så någon slängde ut dom på vägen, ;d så vi fick inga fiskar! sen stack vi till solgården igen. kalle hällde i massa diskmedel i sjön & sen hoppade i, haha halt. sen kom paul, linus, jesper & jonas. sen när vi skulle hem kom eves mamma & pappa, så hon åkte hem. alla stack till konsum, sen stack alla hem, haha ;d så då va det bara jag, johan, paul & kalle som va ute. ;> sen åt jag, & när jag kom tillbaka hände paul i taket, (y)  sen käkade dom massa nougat, ;d de är gott! sen när vi skulle hem kom han göran med jordfräsen, och johan, paul & kalle fick hjälpa till att lyfta upp den på en kärra. sen sa han- tack mina små älsklingar! :D hahaha. xd och att vi skulle grilla korv hos han, xd roliga dagar! :) (L) gratttis alllle ! =)
fredag: grattttis granberg! :D vaknade  & va med natta, som vanligt. kommer inte ihåg va jag gjorde först. badade med natta & mötte allt folk där: :) sen efter typ 454851 timmar åkte vi hem till johan! ;d paul rensade sina fiskar, haha ;d sen slängde johan ut oss från hans hus, så vi cyklade en runda ist. sen stack vi till solgården igen & grilllade med folket. :) johan, paul, karl, jakke, sigge, henke, spade, victor, ludde, robert, ag. sen vid typ 23,30 stack vi hem till johan igen, & han gosade med en katt. ;d & sen drog vi in till natta & bakade,
idag: sov hos natta inatt, vid 00 bakade vi cornflakes kakor, mums :) sen gav vi en till thomas, & han blev galen! "skaka rumpa för sean banan" :D hahahha  :D han sa att han hade ätit socker för en hel vecka. =) satt & dö skrattade åt när han sjöng sean banan, ;d sen gick vi & la oss, & vaknade vid 12, stack t solgården & badade. sen hem & åt & nu sittter jag här, hoho =) imon dra jag& mamma t glenn, sen vidare till falkenberg i en hel jävla vecka. -.- kommer rutttttna. nu ska jag & natta dra till solgården ännu en gång! pussssar (: (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback