'

sötisssssss

hejsan, kom hem från halmstad igår, åkte och badade i solgården också. =) sen idag vaknade jag vid 10 och gick upp, sen när mamma kom hem åkte vi till stan & kollade på ny bil, en cab! ;d och vi provkörde den, så härligt. vi körde ner cabbat, håret bara blåste ;d (y) sen kom vi hem och åt lite, sen stack jag och mamma till horda. träffade hanna&victor :) sen åkte vi hem där ifrån vid 9 elr något. kom hem och hade nyss spolat upp vatten, så jag kunde sitta med fötterna i vattnet. då ringer natta och säger att någon har försökt ta cyklarna hos dom, och där va min bettan. hundarna hade börjat skälla och patrik gick ut, så va han vid cyklarna. sen ringde natta igen och precis när jag hade fått ner fötterna i vattnet säger hon att jag ska springa ut för dom ser han. så jag gick ut och vi cyklade efter han, i pyjamas haha :) sen kom nattas pappa ut och sen stack han. det va någon lång,smal i röd tröja, så se upp! :o så nu sitter jag med fötterna i vattnet och kolla på tv. :) idag är det exakt 7 veckor till skolan börja...redan ;o imon är det tisdag, och vi ska kolla på bilen igen, med någon mer. den va as fin! :') saknar blå kossa. ;d hahahahahahaha, ellen?! ;d ha det bra sötisar, pussssssar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback