'

NOOOORGE :d

hej alla,natta is here!:d
vi vaknade viD halv 9 och fixade musik till bilen. vid kvart i nio kom åsa &vid halv tio åkte vi :D
vi stannade i gbg&åt glasssss :D när vi var i strömstad så pratade mamam med pappa ba-din bil har gått jätttte bra :D
exakt när hon la på så började bilen koka
,haha faiiil :D
vi kom fram till svinesund&köpte masssa godis. när vi kom till moss i norge gick vi ut direkt och kollade på mina gamla hus och allt. när vi kom till stan gick vi till min gudfar men han var inte hemma så vi gick ner till stan och då ser vi han&hans gulliga hund,goliat. vi gick vidare och just nu sitter vi vid hamnen och kollar på maneter och kollar på folk som fiskar. åsa tjatar som vanligt att hon vill ha en sjöhäst och en bläckfisk,haha :D
åsa-shit,kan maneter ha så långa tentakler i sverige ?
jag-åsa,vi är inte i sverige xd
åsa-haha,just men ändå ;o
pt&elliot fick panik av att sitta stilla så vi gick ner till stranden och typ fulade oss&snurrade på en sån sa man sitter i. vid 7 mötte vi mamma&alla och gick och kollade på några som sjöng. det var en helskön kille där som hoppade från bron och dansade med peruk och klänning :D
i blev hungriga och skulle äta pizza,jag&åsa delade på en barnpizza,och jag skojar inte om att den var liten,den var mindre än en panpizza och kostade 70 kronor ;o
helt jävla sjukt -.-
efter vi ätit dödade vi massa maneter och jag brände mig på ögonlocket :D
vi gick hem,och jag och åsa gick en låång runda och typ ah :D
men nu ska vi göra ngt,hejdåå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback