'

love is the shit (L)

hej, åkte hem från farmor och farfar innan.:( tack för dagarna!<3 förra året va jag där exakt samma dagar, läskigt. och jag bröt en tå samma dag som jag bröt en annan tå förra året, helt läskigt. ;s gick ut med natta innan och åt glass, sen stack t stan och köpte bikini. =) sen gick jag och mötte älsklingsina, du är bra. (L) sen kom natta igen, ni är bäst, så äre bara. ni vet inte hur mycke ni betyder för mig, tack för ni finns! ♥ sen åkte eve hem och jag åt, sen fixade mamma min rygg, sen satt jag med fötterna i vatten och mamma fixade dom med, äkta skönt. :"d vi kollade också på Spiderman, älskar det! sen nu ligger jag i soffan och kolla på vänner, bra tidsfördriv. och saknar robin med..:( ♥ imon åker jag t halmstad med natta, ha det bra här hemma så hörs vi, pusslove...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback