'

hoho jul tomten ;d

hejhejhej :d ligger i evelinas säng med nattta! vi körde kubb innan, jag& josse mot evelina, fia & natta. men jag & jossa vann, vi är grymmmma ;) vaknade av att mamma drog t jobbet, sen vid 9 på morgonen kom natta & hon somnade i min soffa, haha :') vi gjorde ingenting, bara kollade på tv & jag åt frukost, haha ;d åkte in t stan innan, jag mamma & natta. vi lämnade in min mobil & jag fick ingen låne telefon.. dom va slut :( så jag få leva utan telefon nu ett tag.. :( jag, jossan & nattta fulade oss & smsade till någon haha, men nu ska jag, natta, matilda, eve, fia & my göra något.. xd har verken mobil ler internet nu för tiden.. :( men ni få ha det bra! pusss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback