'

du är finast! :)

måndag 19 juli: ellen kom idag, :) roligt! det va så länge sen. vi plockade 2,5 liter blåbär, :) sen åkte vi till solgåredn och badade, skönt :) sen kom matte, sigge & anton. åkte hem och bakade mufffins ;d så gottti! (:

tisdag: vaknade & så, ellen åkte hem gansksa tidigt. sen badade jag & älsklings natta :) "sov hos natta" "natta sov hos mig" :D vi cyklade runt & sen vid 2 på natten, drog jag, natta, jukkan, sigge, victor, alle & henke till solgården, fint nakenbad :) efter badet stack alla tillbaka till lanet & jag& natta cyklade vidare vår vandring :)  vi vilade på en bänk, sen vid 7 på morgonen skulle vi dra till solgården med johan igen, men vi vaknade inte änns av alarmet :) vaknade vid 9 & stack till solgården. det va as skönt :) lånade rockaroberts kanor också! ingen hade kunnat köra bättre än oss, ;d

torsdag 22 juli: sov i tält med natta pt & ellifjott :) gick upp & åt sen åkte vi till solgården, ovanligt :) vi va där hela dan typ, sen hämtade jag Natta på henkes moppe och kärde en runda :)  så härligt! två månader kvar (a) sen på kvällen va jag, natta, robert, karl, elliot och patte ute =)

fredag:vaknade & gjorde mig i ordning, mamma åkte till glenn & så. :) sen kom natta& vi drog och badade, sen kom sigge, karl & victor dit. =) efter det, plastade vi in våra huvuden i folie, hah ;d sen cyklade vi och möte carl, sen kom victor & sigge och lamade sig lite :) mordbranden: sen va vi ute och cyklade lite, sen hände det en grej, så jag & natta va tvugna att gå ut. sen kom vi vid bäckvägen & såg att ett hus brann, :s så jag & natta blev livrädda, klockan va 00.44 xd vi visste inte vad vi skulle göra, vi fick bara panik, sen såg vi att det va någon som va i trädgården som höll på med en cykel & då fick vi ännu mer panik, han i trädgården såg oss & cyklade fort där ifrån, vi ringde sigge fort. efter typ 2 minuter kom sigge & paul, vi berättade allt, men dom trodde inte oss typ, sen kände man lukten. vi sa till sigge vart han som hade tänt på huset, vart han stack & dom körde efter. jag & natta stack fort bort till carl, vi va fortfarande as rädda. carl följde med oss tillbaka till huset & bara en liten stund efter kom sigge&paul tillbaka, sen kom en granne till huset ut & undrade vad vi höll på med, vi berättade allt & han följde med oss ut, vi gick in till trädgården & på gräsmattan va det massa cykelspår, och på väggen va det en rand som va fuktig av tändvätska eller någon skit, hur läskigt som helst, han kunde ju typ dödat oss. :o sen gick grannen in igen & tog kontakt med polisen, fast han va också polis. jag & natta gick till kiosken & mötte sigge & paul, fast sen drog dom hem. lite senare kom joakim & vi gick tillbaka till huset där polisen va. vi berättade allt, igen. sen ringde polisen mamma & massa, förhörde mig & natta o skrev ner allt vi sa, paul& sigge hade fått åka polisbil & visa vart dom körde & letade. sen åkte en bil förbi & den bilen hade mött en kille som gick och höll i tändvätska. alltså hade han varit i bor hela tiden, när vi varit ute, han såg mig&natta. bara någon timme efter att vi gått hem från förhöret med polisen & allt, kom killen tillbaka och skulle försöka tända på huset igen, men då tog polisen han. så nu är han anhållen som misstänkt, bara det inte blir rättegång, för då är vi vittnena.. :/ as läksigt! .... sen somnade inte vi förrän halv 7 på morgonen, eller något. DET va läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback