'

I do everything for you,

hhej, vill börja med & säga att jag är riktigt trött på allt & alla. -.- alla kan fan dra åt helvete.. inte alla, men många..jag klara mig bäst själv, helt själv. dagen började med skola & franskaprov första timmen, det gick åt helvete rent ut sagt. kunde inte ett skit, kommer få omprov men orka inte bry mig, det gick som det gjorde, aja. sedan hade vi fysik, och sen teknik & efter det matte & sen mat. efter maten hade vi hemkunskap, det va nice! vi gjorde piroger, jag&emma är bäst på det! :) när jag kom hem satte jag mig här, nööörd (y) sitter & lyssna på musik & lata mig, bara chill. ikväll händer väl inte heller så mycket, skulle egentligen till emmma & fira fia, men ha det så skoj utan mig. konfa imon med, orkar verkligen inte, sånt är livet. pusspådej. ♥

det måste gjort ont? när du föll från himlen..


lämna mig aldrig, jag saknar dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback