'

kanske sista gången jag såg dig.

gjorde änglar i snön, va som i en dröm.
du höll hårt i min hand, i ett förtrollat land.
stjärnor i tusen, där i staden över husen.
du lämnade mig med livets alla tårar,
jag vill ha dig tillbaka, men som det sårar.
jag saknar dig som helvete, du va min
nallebjörn, helt gosig, mjuk & skön.
utanför mitt fönster, faller snöflingor sakna ner.
jag sitter här och längtar & mina tårar blir fler
& fler. du finns i mina tankar & i min fantasi.
där är vi två tillsammans, det är bara vi.

saknar dig min bästevän, du kommer aldrig
mer tillbaka. jag väntar på dig nu, känns så
tomt när jag vaknar. du betydde allt i mig,
i hela mitt liv. allt blev så fel, du tog ett jättekliv.
om det finns någon jag saknar, så är det dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback