'

wintersnowwintersnowwintersnow

TJENATJAHALLÅTJENIXENTJENAREHHOJJTJABBAHALOJJHEJ-DÅ
sitter i ellens säng med massa filtar & myser. i like it (a) kom nyss in, brrr! (: jag & ellen fick lite ryck innan, vi gick ut typ vid fem över elva, haha. hade mjukisbyxor, tjocktröja, mössa, vantar, raggsockar & skidglasögon på oss, höhö ;) sprang runt hela huset, och ut på åkern och massa, slängde oss, hoppade från altanen, hur härligt som helst, har verkligen jättttte mycket snö nu (y) LOVEIT :d det va as jobbigt att springa, haha snön gick upp över knäna på mig. vi blev ju inte lite snöiga! (: haha, fyfan va kul, kändes som att springa på moln, :* tog massa kort också, men det cpa att lägga in dom, men får fixa det sen, så bilderna kommer senare! (: när vi kom in såg vi ut som snömonstren, riktigt nice!(= sen blev det kaffetime, fyfan va äckligt, kan säga att det är inte min grej riktigt, smakar skit :| drack mer än halva koppen *applåder* (y) *skrik efter 6\up* och hur gick det för dig ellen ? haha typ en klunk, sen höll hon på att spy, kleniiiis! men jag förstår henne faktiskt ;d men ska ner & fixa över bilderna, todelooo (k



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback