'

missu :(

tjooo alla monsterdiggare :) sitter och spamma musiiiiiiik & ha extremt grymt sjukt tråkigt. igår kväll skulle jag och mina kolla på film, men blev ändrade planer, och det råkade bli lite sent, så hon fick sova hos mig, i min stooooora sköna säng. :) (a) vaknade vid halv elva, åt och så, sen kollade lite på tv, sen stack mina hem till sig. lite senare kom albin, oskar, filip & anna-lena. det va länge sen, ;) vi fikade, sen skulle oskar & filip leka med bilar, och tvingade mig att göra det, så satt där på golvet haha. sen när dom hade stuckit så kom mina ner till mig och hade skridskor med sig (y) vi stack bort till skolan och åkte lite, som vi är bäst på! ;d  & tog lite kort, inte för att dom blev så bra menmen. :) lite senare stack vi hem, satte mig vid datan & laddade ner några filmer, fixade headern också. ;p tro jag ska sova snart faktiskt, det kommer ju en ny dag imon, det får vi iaf hoppas. tack för dagen sötungar, ;d loveya <3 pusssssss

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback