'

you are one of the best I know (:

hejhopppp ankbabianer! :) gick ut innan med mina & skulle åka lite t-fart. det gick väl bra, för mig iaf. :D men lite sämre för mina, haha du är fruktansvärt lättlurad, dum i huvudet & livsfarlig. vi gick ut och skulle åka, men det snöade så mycket att man nästan inte kunde åka, för det fanns inget spår. men när vi hade åkt några gånger så fick jag en "lysande" ide, elr va säger du mina ? ;) det va en trappa, där vid fridids, så sa jag till mina ba- jaa, vi kan ju prova åka ner för den trappan, fast du börjar :) hon ba- ahvisst. så gick hon upp för hela stegen och skulle åka, och det fanns änns ingen snö på den, haha lyckat! men hon vågade inte åka ända uppifrån och det va väl bara tur. hon började åka från 3 trappsteg, och det gick som fina fisken, " lite ont i rumpan bara". eftersom det gick så bra, så skulle hon åka från halva trappan, och hur gick det? haha förlåt :( hon åkte typ två trappsteg på t-fartet, sen flög framlänges, voltade och nu kan hon inte röra armen, haha lättlurad liten flicka! (: haha förlåt för den mycket bra idéen, men jag gillar den starkt! jag fick inte ont iallafall. haha :) om man kolla ut så är det helt vitt, det snöar hur mycket som helst :o ska komma ungefär 3 dm till, herregud! ha're fint, försvinn inte i all snöö, pussar (k)


  
hiiihi, vet att du älskar bilderna! (:


Kommentarer
minabrun säger:

men lever bara en gång ju.. fast min arm fick inte ett så långt liv :/.. aja. den överlever (: .. & du, självklart älskar jag bilderna.. :( <3

2010-02-19 | 01:13:07
Bloggadress: http://miinabrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback