'

utan dig är jag inte änns halv. (L)

tjeniiiixen gott folk! :) vaknade vid 10 idag, sov inte så länge. :( gick upp & åt & kollade lite på tv, fixade mig & så. (: sen vid kvart i fem kom ellen & hämtade mig, och vi åkte hem till henne. och här sitter vi nu, i hennes säng & latar oss, höh! :d hon kom just på ideén att gå ut & rulla oss i snön med bikini :| hon är inte lite galen, den människan. :) men det skulle vara rätt uppfriskande, & jag kan säga att vi kommer ju inte precis somna utav det, haha. lite kaffe ska vi också klämma i oss! :p inte sova, inte på ett braaaaaaaaaaa tag iallafall. :p haha, skriver sedan, och lägger nog in någon bild från snörullandet. pusss sålänge' (L) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback