'

sötnos (=

tjena alla söta nattugglor! (a) denna dagen har gått otroligt fort, haha:) började med att jag vaknade, åt & fixade lite. sen kom mina och vi kollade på new moon & sommar med göran, hahaha ;d sen gick vi upp till tåget vid 16 för att möta sonny, haha :) sen gick vi runt och lamade oss i bor, jag, sonny, mina & MACARENA som red på sin kamel. :D sen vid 18,05 drog sonny hem igen, och då stack alla. sen vid halv åtta kom mina till mig, skulle kolla film, men det blev inte så mycket med det ?! :p laddade ner lite filmer & fixade bloggen, som tog kanske... ah, några timmar. haha :( så nu ligger mina i min säng :o och jag häckar framför datan.. *ovanligt* ;) ska fixa minas blogg nu & sen blir det nog att sova lite. eftersom oskar, filip & albin kommer om några timmar! :) tack för dagen iaf, det va lite kallt, men jag överlever iaf! :) (L) pusssss


Kommentarer
minabrun säger:

''MACARENA som red på sin kamel. :D''

HAHAHAHAHAHHAHAH (Y) <3

2010-02-17 | 16:31:24
Bloggadress: http://miinabrun.blogg.se/
giselatoledo säger:

ÅHH ; (

''MACARENA som red på sin kamel.''

för det första jag heter GISELA, o det andra jag har ingen kamel!;)o de tredje ehmm ..? tack fö dagen? :D(L)

2010-02-17 | 22:34:07
Bloggadress: http://giiselaatoledo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback