'

så så så vacker utan spackel... lalala (8)

hellloj ;') just nu sitter jag med färg i håret, det kliar lite :) (a) tyckte det va dax att färga om det. igår va jag med mina & hade skoj, de va nice (:  va uppe till 5, hah. känns som jag alltid är uppe lite för länge ? :s who cares! :) sen idag har vi inte gjort någonting, låg i sängen till 2 ungefär, tror ja! =) sen fixade vid mat & tog kort & massa shit. :d sen gick mina hem för en stund sen & mamma håller på att färga om mitt hår. ;d skriver lite & lägger in bilder sedan från helgen, när mina har skickat dom. :) pusss  :D

NAMNSDAG IDAG ! (A)

Kommentarer
Lukasleila säger:

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-09 | 15:33:26
Bloggadress: http://lukasleila.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback