'

osa kalson ;>

tjenixen! ;> dagen började med skola & första timmen hade vi matteprov >.< tror det gick åt skogen, menmen det gick som det gjorde. :(  sedan gympa, vi körde basket & vårat lag va helt klart bäst! jag, edwin, danne & tom. hanärsöt (y) sen engelska, sen mat, det va tacosoppa & som vanligt hade dom inte gjort något extra, så kunde inte äta något. -.- sen efter maten hade vi franska med lillllasötarosemarie. sen slutade vi vid 1. (y) jag&ellen lamade oss lite haha, sen stack vi hem och chillade, bara snackade typ. (: sen drog jag till stora staden VÄRNAMOO & handlade med mami, hihi :) sen nu blev det sätta sig vid min älskling, DAATAN (A) så nu ska jag plugga lite på franska provet som vi har imon, & jag är sååå smart, glömde boken i skåpet -.- & sedan soova, iloveit pussss! ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback