'

konfa på en lördag (y)

hejsan ;> kom hem från konfan för en stund sen, va helt flummii, haha :'d dagen började med att jag gick & la mig vid 3,03 & sen vaknade vid 9. gick upp & fixade mig & så, sen gjorde jag toast till frukost. (y) det va gottti. :) när jag nästan hade ätit klart, så bet jag så att hela skinkan följde med & brände mig på läppen, det va lite het -.- så nu har jag en BLÅSA PÅ UTSIDAN AV LÄPPEN, den syns ! :( gör cp-ont såfort jag rör läppen. :(  lixom, ofta man bränner sig på en skinka & få en blåsa, när skinka inte änns är varm? ;s fast min skinka va ju faktiskt kokhet. jag lyckades iaf ! xd aja, sen stack jag till konfan med en blåsa på läppen. (y) buhuhuu :( det va lite lamt idag faktiskt, vem orkar förstöra en hel lördag på att vara i en fukking kyrka ? ;o det va rätt kul ändå, jag&uffe skrattade hela tiden, vi har bäst humor! han tkr jag har bra humor iaf, haha :''d vi skrattade inte alls, inte någonting, elr va säger du ellen ? :) HAHAHA, han är ju snäll. :) han gillar nog när jag&elin stönade, haha "målbrottet" :) haha sebbe- vi hör inte änns vad vi själva säger. 8) hah, jag råkade skratta lite högt, så det hördes igenom väggen :'| sen när jag skulle hem så sprutade johanspade ner mig med axe, fick i munnen, mums :( så nu luktar jag kille ! (y) kom hem & satte mig vid datan , måste fixa lite ju (: haha, tog lite fina kort också! dom kommer längre ner.  ha're fint, pusssar (L)

 
fina bilder från konfan! :)

lägger upp en fin bild
på johan från konfan.
nu får du igen, för du
sprutade axe på mig :d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback