'

det är som vinden, jag ser den inte men jag känner den.

tjoooho =) vaknade 7 idag, riktigt gött. fixade mig, sen kom mina & vi gick till skolan. hade först livsstil, sen skulle vi iväg på någon teater i värnamo hahaha. ;d hade en halv timmers gympa, so & sist svenska med vår älskade rose-marie! dagen har gåttt fort & soft lektioner :) bara ont i huvudet som satan, ovanligt. -.- kom hem & gick direkt till sängen & sov (a) sen kom mamma med mat till mig för orkade verkligen inte gå upp..höhö lyyx! :p sen fastnade jag här en stund, men måste kolla lite på matten, ha ju matteprov imorgon usch, kan verkligen ingenting :(  slutar vid 1 imon, nicenice ;d ska kolla klart på filmen nu, puss (L)

en önskan, att allt
var mycket bätte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback