'

allt skulle varit bättre om du varit här

tjena :) efter konfan har jag inte gjort någonting, bara chillllllat ;> sen vid 22 kom mina till mig. :) & hon är här fortfarande (a) vi spelade lite kort, va ute en runda, sjöng singstar & åt chips, höhö! sen fick jag något ryck, så jag skulle se hur länge jag orkade borsta tänderna, 13:59,5 minuter. prova inte det! säger jag bara, hela munnen är fan bedövad >.< haha, ingetliv.se (: & sen råkade jag spräcka min blåsa på läppen så nu gör det ännu ondare...:(  och vad gör mina nu ? jo, hon ligger på golvet under min stol, med huvudet under sängen & halvsover, :'d så nu blir det bara fortsätta att chilllla, för jag är inte så trött (: vem är det som alltid somnar sist ? jo , jag såklart ") ska nog lägga mig i sängen & lyssna på musik elr något, inte sova riktigt ännnnnu. JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING! :( <3  godnatt puss&smek. (k)

HAHAHA, jag&mina har säämst humor (6)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback