'

ännu en gång

hellllu ;) igårkvääll la min mobil av IGEN, hade den i typ en vecka, inte ens det, blev så himla arg. vanlig skola idag, det va rättså okej, sen efter skolan kollade jag & ellen på skollaget, sen följde ellen & bella med mig hem & sen drog ellen hem. jag & bella åt & sen gick en runda, haha jag dansade jättefint, sen kom det någon och såg det, så himla pinsamt. men det va sköönt ute :) sen fick jag en låne telefon, och det va kvar massa kort som jag visade mamma, haha & då va det ett barn på mammas dagis & hans papppa, haha gulligt :) sen nu fick reda på vem som är lucia, jag kan säga att det inte blev jag iaf. men ångrade mig nu i slutet, tänk att stå där framme, jag lär ju svimma. så rätt bra att va tärna ändå :) nyss gick belllut ut & dissade mig igen (a) hahah, nörd(6) nu ska jag göra mig i ordning & vänta på att bella ska komma in, plugga lite & sen sova, bella sover här inatt, pusss ha det bäst! :) :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback