'

06,30

TJEEEEENA :D känns som jag borde sova snart, om man kollar på klockan! :D grattttis till den som orkar läsa allt! :D tisdag: vaknade vid halv 9 & gick upp och fixade mig, sen kom bella & vi åkte till värnamo :) hittade kläder till nyår, så härligt! vi gick runt & kollade massa, sen tog vi bussen hem vid 16, mysigt! (: när vi kom hem fixade mamma mat åt oss, spelade lite kort, laddade ner musik. sen gick vi ut & mötte mina & drack egergidryck, fick skrattanfall hela tiden fan ;d hittade värsta istapparna, från taket & ända ner till marken, så jag & bella skulle få av den, HAHAHAHAHA fick av en bit iallafall. xd sen gick vi runt i bor & så, släääängde oss i snön, så jävla mysigt! :D känns som moln typ. sen utanför mitt hus..slickade bella på en lycktstolpe, hur dum får man va (a) så hon låg på marken & hade ont ett tag, sen gick hon en runda. jag & mina gick in och provade kläder till mina tills på nyår, =) sen kom bella in. jag, joakim, mina & bella spelade massa kort, haha nolifers! sen vid typ 3 kom robba hit, bella, mina & joakim spelade monopol. sen fick vi något ryck & sjöng singstar, haha fasiken va ruuligt men man blir helt hes! :D mitt i allt gick robba in & somnade på mitt rum, så ja :) joakim, jag bella & mina åkte till stan vid 5, haha medans han fick ligga hemma och sova (; har alltid velat åka på fel håll i en rondell, så...vi gjorde det hahah, istället för att åka åt höger så tog vi vänster, hahaha :D & nu har minabrun, izabella mot joakim STRUMPKRIG, dom ligger på golvet & shit, undra vad dom har druckit, man börjar ju faktiskt undra :p just nu sitter vi & spammmma musik, ska dygna eller något! :D fråga är bara vad man ska hitta på.. bella & mina är värsta polarnA med joakim, haha gulligt! :) nä nu ska vi göra något & se till att inte somna, lär sova bort hela dagen menmen. mina är som en liten kattunge på golvet..bruna kebabrulllleN (a) skriver senare idag eller något (: shulullulullupuss ♥

MINA & JOAKIMS ÄLSKLINGSLÅT!
En Svensk Tiger – Sandra Måste Dö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback