'

nothing is forever even though we said it, I misss you

juuuldagen! :D nu är redan julen över, alla fixa så himla mke till julaftonen, men den dagen bara försvinner jättefort. igår gick jag hem från mina vid halv 1, träffade på ett råddjur mitt i samhället, haha :) idag vaknade jag vid 10 & sen vid 12 åkte vi till mormor i horda. vi fikade & så, kollade lite på tv, sen följde hon med oss hem & åt middag. :) snart kommer minabrun, hon skulle kommit för typ 45126 timmar sen, men ni vet hur det gick, hon & hennes..farmville farmVILLE FARMVILLE NÖRD! bestämde nyss att jag åker till rydaholm en runda imorgon♥ kommer hem på kvällen, så skriver då eller något. nu ska jag ut en sväng med minabrun & åka pulka eller något, haha mysssssigt! ha en underbar dag! pussochkram skumbanan ♥ 
förrrra nyår ♥


Kommentarer
sofia säger:

älskar bilden! :D <3

2010-12-25 | 23:34:20
Bloggadress: http://sofiarindert.blogg.se/
svar till sofia! säger:

jahadu, den är vaaaacker! :D <3

2010-12-26 | 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback