'

snön ligger vit på taken, endast tomten är vaken.. GLITTTTERBOOOOOOMBEN

HOHOHO & GOOOD JUUUL! :D tjenare.. julafton idag då ja! vaknade vid 9 & fixa lite, sen stack till värnamo en snabbis, sen kom hem & fixade mig o så. vid 11 kom farmor & farfar en runda och lämnade julklapparna och så, mysigt :) sen vid halv 2 kom glenn & hugo. detta året blev julen bara med familjen, men det funkar det med! :) sen kollade vi på kalle anka, tog en liten tupplur mitt i allt, så skööönt :) sen öppnade massa julklappisar, fick pengar, parfym, ska till fjällen med ellen, presentkort, strumpor haha, tack!♥ sen vid typ 18 stack jag ut & mötte mina brun, vi gick hem till henne. bytte julklappar & kollade film, jag lockade hennes hår, det blev finis. kollade på mr bean & nu kollar vi på tomten är far till alla barnen ihihi :) mina brun har glittrat ner hela mig & mitt hår och min mobil med sött glitter. :) har gosat ner mig i minis säng nu & ska snart gå hemåt, kalllllt! men först ska vi titta klart på filmen. hoppas alla har haft en underbar dag! :d nästan en perfekt julafton iallafall!! pussssar ♥

bilder från kvällen med mina brun..a kalsonger, GLITTTTERBOMBEN!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback