'

hold my hand and never go

JULLOV, WOHOHOHOHHO ÄNTLIGEN! :'dd
vaknade vid 7 idag & duschade, slog in en julklapp & sen gick till skolan. först samlades vi i vårt klassrum & fixade med hjulet, sen mitt i det gick brandlarmet, frisk luft har ingen dött av, haha! ;d tror vårat hjul blev diskade, eller vet inte riktigt, men sen iallafall så dansade vi, det va asnice! ;d bullle♥ sen åt vi korv & fick våra betyg. sen hade alla kramkalas! (a) jag, bella & ellen gick hem till mig, ellen & bella somnade i min säng, så jag satt där helt ensam. sen vid 14,30 åkte vi till rydaholm. vi gjorde kyckligsallad, öppnade julklappar, va ute & tog massa stoora istappar, haha ellens bazoooka. ; ) sen gick vi in & gjorde chokladmjölk & glass & kollade på jönssonligan på mallorca, myspys! (: sen vid halv tio åkte jag & ellen hem, gick & la mig i soffan och tog en tupplur, har ont i hela kroppen så känner att jag behöver vila lite, gosa ner sig i sängen med massa filtar, så himla mysigt! love it. tack för dagen guzzzaR! haha ;') pussssar ♥
9C



things will get better if you just hold my hand ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback