'

tillsammans går vi på rosa moln

hatjenare tjenare, känner mig överdrivet glad fan! :D vaknade vid 8 typ & kunde inte sova, låg i soffan & drack varm choklad, så mys. sen vid 12 åkte jag & bror upp till stationen och hämtade belllut, sen hem igen. vi kollade på tv & prata, sen gick vi ut & tog massssa snnnowwie kort :) sen va det såå lagom kallt så vi gick in, ja, fy sjutton va kalllt det va aso, :) matilda kom en runda också. sen gick vi ut en runda, sen lagade mat. det va gotti :)  hahaha, jag ska vara tyst. :cool: :D sen vid 18 åkte bella hem, & lite senare åkte matilda med. tack för dagen, ruuuligt måste jag säga! hahahaha :d nu ska jag plugga lite fysik & så..mamma har poppat popcorn (A) imon är det skola igen! vi hörs! pussssar :D ♥  du råkar vara helt fin, perfekt!.. ♥






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback