'

lillllllllllla lady :'d

hejjjjsan, ;d haft en helt underbar helg fan! i fredags va jag & bella hos mig & så.. sen lördag: vaknade & åt & gick en runda, sen pluggade biologi, sen vid typ halv 5 åkte vi till rydaholm, det kom en megastor älg på vägen, den va fin! ;d vi fixade oss lite & så, sen kom familjen kadiric, trevligt :) vi åt & så, sen spelade bella & edwin något mördaspel, & jag och amalia skrattade hah ;) sen efterrätt. edwin- jag har peppakakor hemma. bella- har du verkligen knäckkakor, hahaha ;) sen gick vi hem till edwin & spelade fifa, :) kolla film också. sen hem till bella igen, haha & spelade buzz & skrattade massa. blev helt övertrött & skrattade åt exakt allting, det va ruuuligt. :)somnade vid 3 eller nåt sånt. :p sen idag, söndag: vaknade vid halv tolv & åt, sen plugg, sen gick typ 6km i det fina snöovädret :) men skönt va det! kom in & tina upp & åt mat, gottti. sen nu ligger vi här i sängen och är helt trötta, känner att jag borde sovit lite mer inatt, menmen :) snart kommer mammi & hämta mig, tack för helgen alla ♥

...ingen har sagt att vi är normala


Kommentarer
bellla säger:

vi är aldrig normala! OMG, vad kul vi hade under den här tiden. saknar det så!

Svar: saknar dig massor bellut :( <3<3
ååsa carlsson

2013-01-07 | 16:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback