'

jag väntar...

tjeeeeena pudddingar! :d igår i skolan va det slappt, va inte så glad men det funkade. sen idag efter skolan stack jag, bella, mina & ellen båt till värnamo & köpte julklappar, alla julklappar är nästan färdiga, en kvar bara! =) tack för dagen, you make me happy! ♥ sen kom mamma in till stan & vi gick till telia & skulle hämta ut min telefon, fick en helt ny likadan, fast den lär väl också pajja snart, vet inte va jag gör med telefonerna. sen vid typ 17,57 tog vi tåget hem till bor, jag & mina slapp betala tåget, mohahahah(6) sen gick jag hem & åt & mina hämtade sin väska hos mig, sen typ vid 7 kom mina till mig..igen. & vi gick ut, typ satt & pratade i snön, helt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback