'

ily<3

hej älskling! 
du är guldvärd, du är hela min värld. du är mitt allt, när jag inte är med dig är det kallt. du är mitt hjärta, du fryser min smärta. utan dig är det ingen mig, tiden utan dig vill jag ska rinna ut, lika snabbt som timglasets slut. tillsammans kan vi väll gå till et sagoland? där kan vi gå hand i hand. ensamma, bara jag och du, jag önskar verkligen vi var där nu. dagen mitt hjärta slutar slå, är du den jag vill ska stå, glad och lycklig utanpå. för alla minnen vi kommer att skapa, det är dom jag kommer tänka på & sakna. alla bilder vi kommer ha tagit, bara så du vet, det är för dig mitt hjärta slagit. du är mer än underbar, vi är ett perfekt par. i mina ögon är du så mycket mer än vad andra ser. när jag mår sämre önskar jag du vore närmre, du är bäst, jag...jo såhär är det, jag älskar dig mest!<3 / din inis♥ saknar dig mest... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback