'

du är den som fattas

chilllllevippppen! onsdag idag & började med fika, torsten & lovisa bjöd på glass och kladdkaka första lektionen. sen so & vi kolla på film, sen engelska & film där med. ;) sen mat & idag va det ju julbord. sen musik & sist e-val/gympa. körde bandy, handboll & fotboll, kände att jag va ivägen på fotbollen, fick två hårda bollar på mig, haha sköönt! det är faktiskt rätt ruuligt att kolla på fotboll. :) sen gick jag hem & chillade. så skönt utan läxor & prov, & snart är det helg..och jul, ännu bättre! nu ska jag kolla om det finns några bra på tv ikväll, & ta det lugnt. känner att det behövs ;) ha det fint! ♥

varför inte bara ge de en chans...you know♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback