'

du är bara för bra ..... <3

tjenaaaare ;d har inte skrivit på ett tag, men nu äre dax! fredag: vaknade & så sen stack till skolan, fick MVG på mitt hemkunskapsprov 29/30. (y) efter skolan stack jag, bella & ellen hem till mig en runda, sen stack bella ut & jag&ellen packade lite :) sen när vi va påväg upp till tåget så bara körde det förbi oss, så lotta fick hämta oss istället. kom hem till bella & så, åt tacos & flummmade. :D sen drog vi till edwin & hämtade honom & gick ut. träffade sonny, kenny, nermin & effe, sen almedin & amel. gick runt i rydaholm & så :) det va kuligt. sen frös bella&ellen såååå mke, så dom stack hem & jag stannade, haha. sen vid typ 22 eller något stack jag hem till bella, tihihi, :) det va helt fint & mysigt ute (a) sen somnade vi vid typ 1 eller något, hahaha :) tack för dagarna alllihopa!♥ lördag: vaknade vid halv 11 & åt frukost, sen gjorde vi oss iordning & åkte till växjö, tipshalllen & kollade på match :) rydaholm vann. sen hem & flummade. åkte hem vid halv 6, & nu blir det en chillakväll :) ha det fint! pusssar :love:

du är för bra för att vara sann, du är helt bäst helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback