'

dehär är bara början, din hand i min hand tillsammanS

hellllu sötingar! har inte skrivit på några dagar, har inte kommit in på blogg.se, det har varit hem konstigt typ. igår i skolan va slapp, först matte & sen kollade vi på skollaget som spelade, hemkunskap & sist so. bors tjejlag kom 2:a detta året. =) sen efter skolan följde jag med tilll rydaholm, till bulllet. vi chillade & skrattade så vi nästan dog. sen kom annie & vi gick o mötte edwin. sen gick vi & kollade på fyrverkerier, det va mysigt! (: va ute lite med bella, annie, edwin, efraim, sonny, kenny, nermin & almedin. sen gick vi hem & så, kollade på this is england eller va den hette, och självklart lyckades jag somna mitt i filmen, men den va väl.. bra :) tack för den mysiga kvällen! hand i hand i ett sagoland..♥ idag vaknade jag vid halv 9 & åt lite, sen åkte vi till växjö till grandsamarkand. fixa några julklappar & så, mohhahahaha (6) sen efter växjö drog vi hem tillll bor, och självklart dissade izabella gustafsson mig igen...just när hon kommer till bor så bara sticker hon iväg, jadu så kan det va. så nu sitter jag här ensam, va ute lite innan också, ENSAM. så roligt hade jag :) så nu ska jag fixa lite mat, & hoppas på att bellluten kommer hit snart igen..hon får sova i garaget hädanefter! pussssar :love:











jag saknar min evelina..strawberrry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback