'

- sötnos

hejsan alla tyffingar! skolan idag va rätt rolig, först matte, sen idrott, hemkunskapsprov & det gick rätt bra tror jag, sen gjorde vi 5minuter kola, sen mat, lååååååång rast. fysik & so. sen efter skuulan följde bella med mig hem, vi gjorde inte så mkt, lamade oss & så ;) vi får ju inte glömma att berätta att vi åkte pulka, det va för roligt. :D vi slog massa volter & sånt, helt weird. kändes som jag bröt armen, men då ska vi inte prata om vad bella gjorde, hon borde fan omkommit. :D sen.. åt vi middag vid 23,05 för att den lilla skitungen inte va hemma, hon bara stack ut, haha. ;) sen skulle jag hacka lök och råkade träffa fingret, så har värsta jacket & det gör helt ont. nu sitter vi, eller jag sitter vid datan & bella ligger på golvet & sjunger, undra va hon har ätit idag egentligen. eller vad hon går på? ska snart soova, för imon drar vi hem till rydaholm & jag sover där ;) myspys. bella kom nyss till mig och började babbla om massa sen hon ba- jag funderade på det... jag- ..när du satt på toan, hahaha :D så nu ska vi sleeeepa, eller lägga oss i sängen rättare sagt. :) skriver på söndag eller någonting, när jag orkar. ha det så braaaa! pusssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback