'

du är stöörd. :(

efter skolan i torsdags stack jag & natta till stallllet. först red vi en liten runda båda två på walewska & sen red vi på banan, ;) red & "ramlade" av, på benen (: sen hoppade jag ett hinder barbacka & lewski va helt hal, hahaha :) hindret gick bra, bara det att efter hindret börja natta as garva & gör så jag skratta & ramla av på ryggen & natta kissade nästan ner sig. :) fick hur ont i nacken som helst. sen hittade vi hur mycke kantareller som helst, 2 ridhjälmar fulllla. :) sen hade natta tappat bort sin kamera, och sen hittade vi den i hagen..smart (y)

fredag: va i stallet med natttut, fixade mig lite & sen drog jag in till staden, till evelina & carrro. :) vi gick runt massa & sen träffade vi myran&natta, sen fixade nattas mammas jobbakompis in oss där det va + 18 :) sen mötte vi typ kalle,johan,sigge,makka,spade,matte,emma,malin&hampus (:haha,hampus var för rolig :D men sen stack myran hem och jag&natta gick till nattas mamma på hotellet och åt. efter ett tag mötte vi hanna,polly&julia. vi gick runt med dom & sen kom mamma&fixade in oss där det var 18+ ;)vi typ gick runt lite,sen efter en timma fick vi in kalllllleeponken :D vid halv tre gick vi till hotellet & drack varm choklad&brände oss på tungan :( halv 4 åkte vi hem.

lördag: &jag&natta åkte till stallet,skrittade igång tsm sen red nattapå ridbanan. jobbade&hoppade lite (:
natta skulle köpa sadel idag men vi var så trötta på morgonen så vi sket i det.:) då blev det att rida barbacka idag igen. efter natta hade hoppat ett hinder blev walewska helt galen och kutade som en galning&surade som en citroon:D haha,när natta ridit klart glömde vi stänga boxen så walewska smet. jag ba-VAFFAN,WALEWSKA!?! :O
så vi sprang&tog in henne igen :p&när vi kom tbx var sadelkammaren full med katter ;s
men ikväll har jag varit med natta&kalllle.så sjukt kallt ute :( tack föe helgen :love:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback