'

hej hoppp gummi groda :#

hejsan, :)
i måndags kväll åkte jag till värnamo, till eve, josse & matilda. vi gjorde oss i ordning & sen cyklade ner till hemmakväll. hyrde film & köpte powerking, :D sen cyklade vi runt på stan, sen påväg hem svängde vi ner till prostsjön & hade myspys. cyklade sen hem & kollade på filmen, det va ruuulig hahahah :d sen skulle vi sova, men vi va inte ett dugg trötta så jag&eve kollade på en fim till. sen kunde vi fortfarande inte sova så vi spelade massa spel till halv 8 & lyckade somna till 8. sen gick vi upp & gjorde oss i ordning till moppppekurs. :cool: efter moppe kursen cyklade vi ner till prostsjön & badade, så skönt. :) sen drog jag hem. efter en stund kom eric, malin & simon på moper, & hämtade mig :) vi åkte runt & sen stack vi till fia. vi pratade & så, kollade när hon åt, haha. sen stack vi till donken, jag&fia är bäst på moppe (y) körde flera varv i rondellen. sen skulle vi åka ut t malins pappa & se om han hade tält, påväg dit cpade simonsmoped, vi struntade i tält & körde hem t horda ist, 4 pers på erics moped, :) det gick askalas! tack för dagarna :love:

ONSDAG :)
kom hem från horda idag. sen kom natta & vi gick ut & chillade :) som vanligt. träffade ellen vid konsum & pratade lite. jag&natta pallade asgoda äpplen, hur goda som helst. :D sen stack jag hem & läste lite i moppeboken. somnade tidigt, va hur trött som helst. :)

TORSDAG :D
vaknade vid 9, duschade & åt :) sen vid 10 kom ellen & hämtade mig & vi drog t moppekursen. sen åkte vi hem & åt, asgottti ju :') har fått internet med (y) men nu ska vi hitta på något, för sen dra ellen på träning! skola snart :( & det suger....snopp. men ni få hare fint! pussssss :rolleyes: :love:


asgammal! :)


sommmmarN 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback