'

stugannnnnnnnnnnnnn

hejhejhejhejhejhejhej på digdigdigdigdigdigdigH :p igår vaknade jag vid 11 & gick uppp, sen gjorde jag typ ingenting på hela dagen, men iallafall. mamma kom hem vid 5 & vi åkte direkt ner till ina & dom. sen efter en stund kom det en kille som kollade på våran bil, för han skulle kanske köpa det. sen helt plötsligt när vi kollade ut så va bilen borta, då hade mamma & dom redan sålt den, hahah :) sen på kvällen körde tolle hem oss, och vi tankade grävmskinen också! ;) sen direkt åkte vi ut t farmor & farfar, och lånade farmors bil. markus & jens va här också, mina sysslingar från helsingborg. :) så vi kom inte hem förrän vid 12 eller något & mamma skulle upp vid 5. (y) kom hem & jag gjorde mat, haha va så himla hungrig. sen gick jag & la mig, och vaknade vid 7 idag & kunde itne somna om, så jag smsade med ellenpellen som också råkade vara vaken, hahha. :d sen vid 1 körde mamma ut mig&joakim till farmor&farfar. fiskade och lite sånt, sen för en stund sen åkte markus&jens hem. :( & nu ska jag gå ut, för det är vindstilla på sjön & soligt, så skööönt :) pussss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback