'

pusss älskling

hejsan allihopa! :) fixade mig & sen kom natta i morse. jag lockade hennes hår lite & så. (: sen började det med skolan, shiet vad det va många fan. tog klassfoto också, lyckat. 8c - 9c :cool: fick glasss & söta kurt spelade som vanligt. :D efter skolan stack jag& natta till stallet, red in t bor & hem :) 1 mil (y) sen red vi till karl, den fegisen vågade inte klappa pollen, FEGIS! :( sen red jag & natta tsm. sen red vi förbi fia & hon tappade ju fasen hakan. :) 5 minuter efter låg jag på marken (y) började skratta som satan & landade rakt på rumpan, ner från 1.70 cm. :) ajaj, sen cyklade vi hem & så, plockade kantareller (: sen när vi kom hem dushcade jag & så, sen kom natta & vi gjorde kantarell macka, gotti, tack för allt myspys! pusss :love: 






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback