'

om alla va som du (L)

hej rallllybrudaR! :cool: vaknade vid tio i ett & vänta på att natta skulle vakna, den sömntutan. :p tillslut vaknade hon med & vi gick upp o åt, sen började vi rita på nattas underlakan i sängen, så nu är det kanonfint, verkligen! :) sen gick vi ut & stack till solgården med karl. det va skönt, som vanligt. :d sen stack vi hem till karl & kollade på tv, :) sen vid typ 22 gick jag till skolan, till tufffingarna sebastian&spadeN & socialade mig lite, hohohohoho :rolleyes: sen kom natta&karl och vi cyklade runt lite, sen stack vi in vid 00.30 :) tack för dagen folket. imon vid 9.05 dra jag&natta till värnamo typ, natta ska kolla på en snel hest, hoppas hoppas hopppas :D så ska nog sova snart, natti babe's pusssssss :love:

jag vill tillbaka, tillbaka till dig!
jag saknar dig, verkligen.
blå kossa :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback