'

vem gillar inte att sin kind ser ut som en kyckling filé ?!? :0

helllllllllo :'d har varit med mina hela dagen (: sen senare kom sasse & vi spelade kort. sen stack vi hem till natta & hon följde med hem. sen cyklade jag, mina & natta runt i bor, för alla gatlampor va släckta, jätteläskigt. :( men sen vid halv tolv elr något tändes dom igen, sääämst. fan egentligen, vi cyklade ju inte bara, :D va gjorde vi mer ?! ehm, jo vi.... ah inte så lämpligt att skriva det här men jag kan ju säga att vi ha typ hundra påskfjädrar (a) :D haha, det va vackert, mycket mycket vackret! :) sen pyntade vi ett litet träd med alla fjädrarna och jag&natta råkade nocka varandra, xd hennes huvud mot min kind, så jäkla ont, fick en kyckling filé, eller det ser ut som det iallafall, ;d kommer få en blåtira (a)sen vid tio i tolv gick natta hem och jag&mina gick in & satte oss vi datan. sen hade vi bestämt att vi skulle lana, men orkar fan inte ;d så det få bli en tidig natt idag med, men har ju ett helt påsklov framför oss, så det är ju chill. :'d just nu står mina & håller på med mitt hår, så jäkla skönt. :d ska sova nu, eller om en stund, få se lite. go'natt pusssss :)


ni är bäst! ♥ negrar (L) ily

Kommentarer
nattttwa säger:

HAHAHAHAHHAHA,påskträdet är ju fint :D <3

2010-04-05 | 11:25:50
Bloggadress: http://nattwa.blogg.se/
svar till nattttwa :) säger:

jätte föfan (a) (: <3

2010-04-05 | 14:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback