'

alla som inte dansar är våldtäcktsmän

halllloj, :'d somnade vid halv tre & vaknade tio, haha super! (y) ;) har fått massa utslag på hela kroppen & vi vet inte vad det är. :( kliar som fan, kan jag säga. vi gick upp och åt, sen tog på oss ridkläder och gick ut i stallet. först red vi, sen tog vi massa fina kort så va ute med hästarna i tre timmar, hah härligt som satan! ;d sen vi tre gick vi in & fixade mat & bytte om och så. :) sen när ellens farmor, betty, oskar & anton hade kommit hem åt vi med dom, gottti :'d sen gick vi ut & hjälpte anton & dom med crossarna, hahah ;) sen satte vi upp studsmattan, gick hur fort som helst, mindre än tio minuter. :o hoppade lite & så (a) efter det körde vi fyrhjuling & coooolade oss som vanligt, tyffffft ;d sen kollade vi till kossorna för det är massa som ska kalva, haha mysigt. xd sen va klockan redan halv sju, så vi tog en kvällsrunda med pollarna, barbacka i bara grimmor & grimskaft, mysigt som fasen! (a) tiden går fort när man har roligt serru, :) sen gick vi in & duschade och åt lite, höhö. sen för en liten stund sen kollade vi på tv & nu datan :) sitter & kliar på mina utslag, ajaj :( har hunnit med skit mycket roligt idag, riktigt kul måste jag tala om! :D ska hem imorgon, snart är lovet faen sluuut, inte redan! :( hoppas ni har haft det bra för det har jag! :D puss saknar alla! (L)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback