'

härliga day's :') <3

tjenixen! (=   5 april va med mina hela dagen, sen vid halv åtta kom ellen. :) jag skulle ut & springa och ellen tog bettan & mina gick hem. :) sen åt & duschade på två minuter, haha :) sen cyklade vi upp till konsum & där va sebastian&gustav. sen kom ludvig&victor & sen massa andra folk, johan, sigge, kalle & mina. :'d vi gick/moped/cyklade runt & chillade & sprängde postlådor, haha! anonym- sa du sten ? :D sen stack alla hem vid halv tolv eller något, men jag, mina & ellen stannade lite till. :d vi va utanför konsum & lamade oss, haha, sebbe&gustav va med, :) sen vid tio över tolv stack dom till donkan & festan, haha ;d vi skulle följt med, men lite krångligt på cykel lixom. >.< sen stack jag&ellen hem och spelade lite skit gubbe,sen sov (: hihi, (a) tack för dagen! (L)

6 april.  
vaknade vid 11, låg & latade i sängen till tolv sen gick vi upp & åt frukost. sen gick vi och la oss i sängen igen, sen kom mattis&kalle till joakim & hade selma (mattis hund) med sig. :) joakim kom in med semla till oss & hon blev så glad att hon kissade på sig haha ;d sååå jäkla söt (a) =') sen gick vi upp & gjorde oss i ordning. vi gick ut & hoppade studsmatta & kännde doften av att någon grillade så vi tog bettan upp till affären & köpte lite saker till grillningen (a) sen gjorde vi grillspätt & fixade lite, gottti (: grillade marshmallows, sen gjorde vi milkshake (: riktigt lyxigt ju. sen såg vi michaela&johanna, haha så vi gick ut lite. :) hoppppat masssa studsmatta :* spelade lite mer skit gubbe & chillade, gött med loov! :') sen gick vi ut & och cyklade till konsum, träffade jonne&patte & typ 10 mopeder som susade förbi, härligt! vill med ha moppe nu (a)  :) sen cyklade vi till kuren & där va mångamånga folk, :) gutav, simon, oskar, jonne, philip, anton, matte, jukkan, patte, sigge, ag, kalle, ström, linus, sebbe, ellen & jag (: riktigt många ute, för en gångs skull, höhö :D sen vid halv tio cyklade vi hem för ellen mamma skulle komma & hämta oss. träffade michaela precis innan & vi kände på hennes hår, HAHAHAH :D fråga mig inget varför ?!? sen drog vi hem till ellen, sitter nu vid elllllens sexiga data, den är vacker! ;d   

7 april  klockan är 00.49 & ellen bakar sockerkaka, haha frågar mig inte varför! :) skriver mera senare idag, hare fint sötisar.  puss&kram skumbanan ♥

       
love you (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback