'

ohlalal :D

tjenixeeen :'d igår kväll va jag med mina, haha :) vi gjorde inget speciellt, sen cyklade hon hem vid halv 12 för jag skulle sova tidigt. skulle samlas 9.30 i missionkyrkan, konfa. det va rätt lamt, haha ulf är scary ^o) det va hur jäkla mycket folk som helst i kyrkan, haha >.< jag&lollo va lätt bäst! :D sen slutade det vid tio över elva, jag va snäll & väntade på att johan spadis skulle åka hem, han lånade bettan & cyklade runt lite haha , & vi kom på hur man fixa så lyset fungera (Y) johan- fan va skön cykel, kan jag få köpa den ? (: men tyvärr, bettan är inte till salu. :) hon är min!... & lite mina's :D hon är grön... & stack för två timmar sen :'d sen efter konfa gudstjänsten stack jag till mina & mötte kissen utanför dörr'N. :) så nu ligger vi här i soffan & kollar på min korv :s ska nog ut & fixa mitt lyse snart så vi slipper vara rädda om nätterna. :D herå snorkråkor! :'d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback