'

hfshgfsg

hej sötisaR^!  började med svenska, sen rast från 9,15-10,40 elr nåt sånt :) sen vid 9,30 hade jag sånt hälsosamtal & det gick...bra?:s sen engelska, sen mat ;d. sen matte & vi hade matteprov, känns som det gick lite bra faktiskt :') (a) sen va det e-val bild :d vi skulle egentligen måla på sån duk med dom va slut så vi gipsade ist, hanna gipsade mitt ansikte & jossan min hand hah, jag & nina gick runt där & kunde inte röra på handen (y) :) först gipsade vi & sen målade vi på, (y) hahahha ;d sen när jag kom hem fixade jag & ellen mat =] sen vid kvart över sex cyklade vi till hennes träning & jag cyklade hem :) & nu ska jag ut & springa med mamma ;) puss (a)




snällt att gipsa någon annas ansikte ;N

jag & bönan med våra gipsade händer :)

gipsad (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback