'

fredag/lördag

fredag 23 april 
nähmen tja :'D började med franska & vi körde någon sak tjejerna mot killarna, tjejerna vann såklart :) sen va det fysik & vi gjorde något, sen teknik, sen matte. sen mat fast jag åt inte. xd sen hemkunskap & vi gjorde pasta med lax, det va lite gotti. :D sen efter skolan va ellen elak, haha fast ändå inte, thank you (a) sen cyklade vi hem & ..gjorde ingenting, sen började vi fixa oss för sigges. :d sen vid kvart i sju stack vi bort till skolan & gick på bussen. vi va 2:a bussen som kom dit så när vi kom va det helt tomt, hahah han i orange reflexväst & tights hahahah :') sen träffade vi eve & julia. :) så det va jag, ellen, natta, evelina & julia typ. :d vi hade skit kul föfan! :D fast tappade bort alla så efter ett tag va det bara jag & natta, men det gick det med! så jävla kul vi hade aso, hahaha "han som följde efter mig" natta&jag sprang. :'d sen vid halv tolv åt vi hamburgare,  (: det va svin kallt, haha! :D sen vid tio över tolv gick bussen, jag låg ner längst bak i bussen, mys (a) :D tack för kvällllen alla, fyfan va bäst! :D 

lördag 24 april
bussen va i bor vid ett eller något sånt. :) vid skolan va ellens mamma & väntade, så vi åkte hem till mig & tog ellens saker & så, sen följde jag med henne hem :) sen vid 02 somnade vi, troja! om det inte va senare.. :d sen vaknade jag rätt tidigt, vid 10 elr något, men ellen vaknade inte förrän jättte länge efter, så jag låg där & väntade (y) sen vid tol gick vi upp och åt frukost, sen vid ett gick vi ut & kollade på den nya kalven ;d den va jätttesöt & plutttig :D sen körde vi moppe & fyrhjuling, det gick prima serru! =) sen åt vi middag, & skulle vila lite med råkade somna & vaknade vid 17 hahah :d sen fixade vi lite, åkte till bor. sen nu har jag inte gjort någonting, chillll fan ;d är supeduper hypeeeer glad :D så härligt! ni få ha en bra helg för det kommer jag ha, bäst med andra ord! :D pussssar [L] s p i d e r m a n  ♥


olle edwin & matte i bussen (: <3

elin & elin i bussen (: <3

natta & myran i bussen (: <3

malin & amanda i bussen (: <3

sigggges :d innan alla hade kommit!

alla från bor typ (:

yeah (6)


Ellen Julia Natta & Evelina :') ni är bäst! love ♥

Kommentarer
nattaa säger:

fyfan vad bäääst ellü,fast duvet :( <3

JAG FKING ÄLSKAR DIG BABE (L)(L)

2010-04-24 | 23:43:49
Bloggadress: http://nattwa.blogg.se/
åsaaaaaaaaaa säger:

det va verkligen bäst.. men :( <3

JAG ÄLSKAR DIG MER ! (L)

2010-04-25 | 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback