'

jag saknar dig blå kosssssa ! <3

hejsan onsdag idag då! ;> började med livsstil sen bi/ke i två timmar. sen mat, äcklig :/ & det har SNÖAT & HAGLAT FÖR FAN :O sen gympa, so & sist svenska & det gick ju bra, eller va säger ni ? ;) sen efter skolan väntade jag med sophie i skolan till kl.16 för hon hade utveckligssamtal då, sen vid fyra stack jag hem & la mig i soffan & skulle plugga franska, men råkade bli lite trött & gick in i sängen & la mig. sen somnade jag & vaknade vid halv åtta eller något, så skönt (a) åt lite & sen satte mig här (: ska plugga lite till på franska läxan & sen chilllllla ;d  krya på dig belllut, ni få ha det bra sötisar! pusssar :*

imon fyller bästaste håkan år, gratttis söte! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback