'

du är som vinden, lika blåst

hellllu :) vaknade vid kvart i nio & gick upp & duschade, konfa vid 10-15 lamt. torsten va helt fukking kåt ;s det va lamt, haha (: sen efter konfan cyklade jag&bettan hem & gjorde hemmagjord pizza. sen lite senare kom mina fucking brunis. :D vi åt, sen datan & fulade oss, som vanligt då. sen kollade vi på 100 girls, hahha fan va jag skrattade :( popcorn, hunden.. hahahha :D champagneglas (a) "den skrumpnar ihop när det är kallt" :) den va rolig faktiskt :D sen vid 22,36 stack vi till skolan & träffade sigge&victor'tyfffffingarna' & dom skulle skrämma oss på grusplanen men det gick inte så bra för jag åsa maria carlsson såg dom. ;d aja, sen cyklade vi runt lite, höhöhööh. :d sen vid lite över tolv stack alla hem. haha, sen ska vi spela guitar hero & shiet. nu sitter vi här vid datan och lyssna på en underbar låt & dricker fanta, hahahah man somnar iallafall inte av den! :d ni få ha det bäst sötisar! puss ;d ♥

orsa spelmän är ju söta (a) :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback