'

dra åt helv..

hej, typ sämst dag, som alla andra dagar.. gnäller fan alltid. åkte till sjukhuset vid tjugo i åtta eller något, sen tog joakim bort en spik från tummen fast två spikar kvar & bytte gips, sen vid tio skulle jag röntga huvudet & det gick ju inte precis bra. fick panik där inne, hur läskigt som helst med magnetröntgen, usch! aldrig mer säger jag bara.  :/ sen drog jag till skolan & va där lagom till maten. sen gympa med roffe, so & sist svenska, orkar inte med skolan mer. alla jävla läxor & prov, som kan stoppa upp ngt, äckel. sen gick jag hem & la mig i soffan, pluggade & sov, slapppppt. orkar inte gå i skola mer, så jävla tråkigt med retards..

  
joakims tummmmme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback