'

tårarna rinner när jag ser dig försvinner

tjoobre ;) skrev inte igår, för va knappt hemma ;) började 8 på mc donald's & det va sista dagen. :( :) fick vika över 800 happy mealer, haha  (y) sen kom stan ba- fryser du inte ? jag- nej ? :S stan- really, ohlala :D & jag höll på att skratta ihjäl mig "som vanligt" :) sen vid kvart över fyra kom mina, kelly & sofie & käkade på kc donald's & ellen&clara kom och åt glass ;d sen vid halv fem slutade jag (a) fick kort så jag kunde äta gratis på mc donald's som tack för att jag hade praoat, elr ngt? (: så då gick jag& mina in till stan & fulade oss lite ;d & då visade jag vart fia&emilia gick så dom blev sådär helt bruna på benen, & tror ni inte mina skulle prova gå där, jo såklart, >< så jag fick låna ut mina skor till henne... jaja. alltså har hon tagit 2 par skor av mig nu ;N (6) sen gick vi till karlssons & MINA BRUK köpte mina skor :( för det va jag som hittade dom så sa jag att mina skulle PROVA dom & så tog hon dom, det ska jag komma ihåg, att ta dina saker :( men jag ersatte mina skor med några påskfjädrar :) sen när vi kom hem pyntade vi bettan & fixade hennes vackra spexiga cykelkorg :)  sen cyklade jag&mina runt i hela bor (: & fulade oss! mina tkr jag är bäst ! :D hon sa det flera gånger igår (a) bara för att hon är en liten fegis ;o sen vid kvart över 23 elva, drog vi hem & jag cyklade som en galning, det va as läskigt, va as rädd :( sen när jag kom hem gick jag direkt & la mig & somnade, & klockan va inte änns 00,00 hahaha :D sen nu vid 9,20 ringde sara & väckte mig, sen idag blir det skoj (a) haha ;d oj juste, nu måste jag upp & köpa ballonger kom jag på, måste kila, herå (: <3

grattis emmatwiinis, ha en bäst födelsedag sötnos! jag älskar dig (: ♥

haha, vacker bild (a) 6:an :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback