'

swampbob♥gary

helllu, ♥ började med livsstil, jag råkade göra bort mig helt, hahah >.< sen bi/ke i två timmar, & mats fick pms på riktigt fan. -.- sen va de mat, men som vanligt...jag åt inte :s sen hade vi gympa, men va inte med..jag gjorde något annat ist (a) sen hade vi so & sist svenska, rätt lam onsdag. sen efter skolan åkte jag med bussen till tånnö & gick till dagiset, shit va söta alla små ungarna va :d pusslade med dom & lekte med bilar & med kuddar, hahaha xd så himla sötii :') sen vid halv fem åkte jag & mammi till stan & fixade massa saker, sen sånna skit tabletter till magen :( sen när jag kom hem gick jag & la mig i sängee.. är helt tröttt^ alltid! sen åt jag & tog skit tabletter, fast dom smakade apelsin, men fick bara ännu ondare -.- sen gick jag & la mig igen & vaknade vid 20,17..gick upp & satte mig vid datan :d ska fixa lite saker & plugga på franskan, sen sova.. om jag änns kan det, så mykcet som jag alltid sova (y) ni får ha dt bra, sötiii :) godnatttttt!





Kommentarer
Anonym säger:

swampbob(L) gary 4 lajf älskling <3

2010-04-29 | 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback